Edzések

Az edzések elején - a tradicionális köszöntést követően - kb. húsz percet szánunk a bemelegítésre, hogy testben és fejben is felkészüljünk az edzésre, így mérsékelve a sérülések lehetőségét. Ez a rész már tartalmazhat könnyed technikai jellegű gyakorlatokat is. A következő kb. egy órában klasszikus értelemben vett technikai elemeket gyakorlunk, a legtöbb esetben páros gyakorlatok formájában. Előfordulnak formagyakorlatok, bázis (egyénileg végrehajtott) gyakorlatok, szituációs gyakorlatok, eszközös (pontütőkesztyű, gyakorlókés, bot) készségfejlesztő feladatok, technikai jellegű gyakorlatok. Ha a jelenlévők tudásbeli különbsége megköveteli akkor több csoportban folyik a gyakorlás. Ezt a részt követi a mintegy fél óra hosszúságú izzasztó, erőnlétet és állóképességet fejlesztő ciklus. A lehető legtöbb izomcsoportot próbáljuk megmozgatni ezen idő alatt dinamikus és statikus gyakorlatok sokaságának segítségével. Az edzés zárásaként a megdolgoztatott izomzatot nyújtjuk és lazítjuk, hiszen ezzel alapozzuk meg a következő sikeres edzésünket Legvégül pedig a tradicionális elköszönés zárja az edzést.

Ha kedvet kaptál egy kis mozgáshoz és elmúltál 13-14 éves, edzéseink az alábbi helyszínen megtekinthetőek és kipróbálhatóak:

Gerendás Hotel, 11-es Huszár u. 118.
Kedd-Csütörtök 17:00-19:00

Megnézni nem, csak kipróbálni lehet milyen is egy edzés, hiszen belülről sokkal intenzívebb élményeket szerezhetsz, mint a padon üldögélve. Hogy beállhass közénk nem kell más csak egy tiszta talpú sportcipő, egy melegítőnadrág, egy lehetőleg világos színű poló és egy csipetnyi lelkesedés. És készülj fel rá, hogy nem lesz egyszerű végigcsinálni!!!